Tuesday, November 30, 2010

तपाईं कस्तो खालको कर्मचारी हुनुहुन्छ?

क) तपाईंको कार्यतालिकाः



१. मेरो कार्यतालिका हरेक दिन निर्धारित हुन्छ ।


२. समयसँग बाँधिएको हुँदैन । हरेक दिन नयाँ कार्यतालिका हुन्छ ।


३. काममा निर्भर हुन्छ । काम छिटो सकियो भने म घर छिटो जान्छु ।


ख) तपाईंको अफिस जाने बेलाको लुगा ः


१. म आफ्नो दैनिक काम र अफिसपछिको कार्यतालिका हेरेर लुगा लगाउँछु ।


२. म औचचारिक लुगा लगाएर जान्छु ।


३. मलाई अफिस जान हतार हुने हुँदा जे पाउँछु, त्यही लगाएर जान्छु ।














ग) काममा नयाँ साथी आएमा, तपाईं–


१. औपचारिक भेटघाट भएपछि अफिसका कुरा सुरु गर्नुहुन्छ ।


२. नयाँ साथी आउने र काममा सहयोग हुने कुराले विश्वस्त र खुसी हुनुहुन्छ ।


३. नयाँ साथीलाई स्वागत गर्न खासै रुचाउनुहुन्न ।














घ) तपाईंका कागजाती कार्यहरु १. सफा र संगठित हुन्छु ।


२. संगठित गर्ने प्रयास गर्छु ।


३. संगठित गर्ने प्रयास गर्दागर्दै पनि हुँदैन ।














ङ) तपाईंको लन्च ब्रेक ः


१. सधैं एउटै खाजा एउटै समयमा खान्छु ।


२. म काम हेरेर आफ्नो समय मिलाएर खान्छु ।


३. म काम भ्याए खान्छु, काम धेरै भएर भ्याउन सकिनँ भने खाँदिनँ ।














च) तपाईंको अफिसमा हुने जमघट र कार्यक्रम ः


१. सबै कामको जिम्मा लिनुहुन्छ ।


२. रमाइलो गर्न मन पराउनुहुन्छ ।


३. रमाइलो गर्ने मन भए पनि समय र तलबले भ्याउँदैन ।














छ) तपाईंका साथीहरुले कसरी मद्दत गर्छन् ?


१. चाहिएको बेलामा मद्दत गर्छन् ।


२. काम धेरै भएको बेलामा मलाई होइन, कामलाई सघाउँछन् ।


३. म आफ्नो काम जति धेरै भए पनि, गाह्रो भए पनि आफै गर्छु ।














ज) तपाईंलाई छुट्टीको दिन अफिसको काममा जानुपरे ः


१. म खुसीसाथ जान्छु ।


२. काम छ भने मात्र जान्छु ।


३. काम भए पनि, नभए पनि म जाँदिनँ ।










झ) तपाईंलाई हाकिमले गाली गरेमा ः


१. चित्त दुःखाउनुहुन्छ तर पनि काम गर्नुहुन्छ ।


२. रिसाउनुहुन्छ ।


३. बानी सुधार्नुहुन्छ र भविष्यमा दोहो¥याउनुहुँदैन ।


ञ) अफिसको सफलतालाई–


१. आफ्नो सफलता मान्नुहुन्छ ।


३. सबै कर्मचारीको सफलता मान्नुहुन्छ ।


















क) २ १ ३


घ) १ २ ३


ङ) ३ १ २


च) १ २ ३


छ) २ ३ १


ज) १ २ ३


झ) २ ३ १


ञ) १ ३ २


१५ भन्दा मुनि ः














तपाईं अफिसलाई जीवनको महत्वपूर्ण अंग मान्नुहुन्छ । तपाईं काममा उत्प्रेरित हुनुहुन्छ । आफ्ना अफिसका कार्यक्रमहरुमा भाग लिन इच्छुक हुनुहुन्छ । नयाँ कर्मचारीलाई मद्दत गर्नुहुन्छ र नयाँ जोश–जाँगरले नयाँ कुरा सिक्नुहुन्छ ।














१५–२४ सम्म


तपाईंलाई कामप्रति लगाव छ । बिहान ९ देखि बेलुका ५ बजेसम्मको समय भनेको अफिसको लागि हो भन्ने सम्झनुहुन्छ । अफिसपछिको समय भनेको तपाईंको आफ्नो हो । तपाईं नया–पुराना साथीहरुसँग एकै प्रकारको सौहार्दपूर्ण सम्बन्ध राख्न चाहनुहुन्छ ।














२५ भन्दा माथि


तपाईं आफ्नो कामसँग खुसी हुनुहुन्छ तर अफिस प्राथमिकतामा पर्दैन । आफ्नो समयमा आउनुहुन्छ र जानुहुन्छ । साथीलाई मद्दत चाहिएको बेलामा मात्र दिनुहुन्छ । तपाईंलाई कसैसँग सरोकार छैन, लगाव पनि छैन ।














जिज्ञासा २ रोलिङ प्लान्स


व्यक्तित्व विकास, रोजगारी, व्यवसाय तथा कुनै पनि मानव स्रोत–संसाधनसम्बन्धी जिज्ञासा वा समस्या भए हामीलाई वष्नथबकब२चयििष्लनउबिलक।अयm मा पत्राचार गर्न सक्नुहुनेछ–


तपाईंको जिज्ञासाको जवाफ सोही क्षेत्रको दक्ष व्यक्तित्वबाट अर्को साताको अंकमा दिनेछौं ।


No comments: